keskiviikko 29. elokuuta 2012

kolmas ja viimeinen postaus tälle päivälle!

Mun on ihan pakko tulla vielä postaamaan :)
Liittyen mun laihikseen.

Tosiaan, aloitin herkkulakon 20pv..
Ihan törkeesti tekis mieli suklaata ja jätskiä, mutta oon saanut pidettyä itteni irti niistä!
Ja olen saanut ittestäni irti sen, 
että oon käynyt nyt lenkeillä ja pyöräilemässä.
JA !!!
mulle on tullut HUONO omatunto , jos en ole käynyt yhtään liikkumassa.

Olo on paljon pirteämpi ja uni maittaa eri tavalla.

Tästä on hyvä jatkaa,
koska mulla on tästä koko suorituksesta hyvä mieli :)

Mitään "oikeita" mahdollisia tuloksia en tiedä,
koska mun vaa'asta on patteri loppu, enkä ole saanut aikaseks haettua uutta :p

MUTTA!
yksi ihminen on jo sanonut, että näytän siltä että oisin vähän "menettänyt" (lue: päässyt eroon)
joistain kiloista :)

Hetki aikaa sitten tulin kotiin.
Mulla on puhelimessa sellainen ohjelma kun sport tracker,
josta näkee nopeuden, keskinopeuden, ajan ja kilometrit.
Vaikka pysähdyin välillä käymään jossain,
ajaksi ja kilometreiksi sain
31,36min / 10km ! :)
Vielä Taikan kanssa iltakävelylle niin on aivan mahtava fiilis tältä päivältä :)


Mä en ymmärrä tässä homassa nyt vaan kahta juttua!
a) Hiki haisee ihan järkyttävältä ! pistävä kuin kissanpissa ja haisee kuin merirosvo, joka on ollut merellä viimeiset 50vuotta.
b) mun sattuu vasen jalkaterä/jalkapohja.
Niinku tosta "sisäpuolelta" ja jalkapohjasta... :(
Lisäksi pikkuvarpaan vierestä.
Toivottavasti helpottaa pian, sillä tämä meinaa hidastaa mun vauhtia.

Ja sitten vielä.... :D
Mun on tosiaan leikattu lonkka (verisuonikasvain) ja se särkee usein edelleen
(leikkauksesta on jo 9vuotta...)
Nyt se ei kuitenkaan ole särkenyt kun olen liikkunut,
MUTTTA ! 
viime viikolla en mennyt yhtenäpäivänä lenkille ja tuntu kuin lonkka olisi ollut "jumissa"... :o
särki ja tuntui ettei viitsisi liikuttaa yhtään ja kuin olisi "lukossa".
Eli lonkkani takia, mun ei parane jättää kamalasti nyt näitä lenkkejä välistä.


Nyt tähän loppuun vielä..
kaipailisin vinkkejä siihen, miten saa "helposti" ja "mukavasti" kiinteytettyä pakaroita.
Ratsastus voisi olla mukavaa, mutta pelkään hevosia :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti