keskiviikko 29. elokuuta 2012

Mitä Marjutin laukussa oikeasti on?!

Eli tässä se tulee;
paljastan nyt teille, mitä mulla on tänään laukussa :)


Tässä on siis mun laukku, joka mulla on aina koulussa :D 
se on niin iso, tuollainen "säkki".
Alunperin tämä laukku on h&m:ltä,
mutta minä tyttö ostin tämän kirpputorilta priima kunnossa ^^

Eli tietenkin koulussa mulla on penaali (mun ihanien hellokitty kynien kerä! <3)
ja vihko, johon kirjoitan käytävät asiat :)
Jokaiselle opettajalle on oma, tähän vihkoon ollaan nyt kirjoitettu
nuorisotyöstä ja syrjäytymisen ehkäisystä
(todella mielenkiinoinen aihe, douh!)

Kotiavaimet tottakai ! Mulla on tuossa nipussa oikeasti vain 3 avainta,
mutta löytää paljon paremmin, kun laittaa isoja avaimenperiä <3
Lisäksi "lima" purkkaa...siksi lima, koska mun mielestä tästä purkasta tulee tosi limainen kun syö sitä jonkin aikaa!
Lisäksi tupperin juomapullo :)
koulun limu automaatteihin saa yllättävän paljon kulumaan rahaa, jos joka päivä ottaa juotavaa! siksi tämä :)

Kaksi erillistä "meikkipussia".
Ginatricot:in pussissa on siis meikit joita käytän
(meikkivoide, puuteri, ripsiväri, peitepuikko ym..)
ja toisessa hajuvesi, latvaseerumi, kampa, pinni ja särkylääke.

Sitten tietenkin nämä!
Lompakko... no lompakko, sen vaan tarttee olla mukana :D
Kuullokkeet sitä varten, jos ja kun joudun tulemaan bussilla kotiin.
Se meteli ja ihmiset paskat jutut..rääääääh! ei niitä jaksa kuunnella!!!
Sitten vielä hyihyi tupakat :-----((((


Sitten laukusta tietenkin löytyy aina kännykkä...

Eli eipä mulla mikään kummonen laukun sisältö ole,
mutta tulipahan kerrottua :)
Huomenna se on huomattavasti tyhjempi, koska.....

MULLA ON VAPAAPÄIVÄ ! <3




2 kommenttia:

  1. Pyydän anteeksi kuvien puolesta, mä kyllä käänsin ne, mutta tänne ne ei halunnut tulla oikein päin :(

    Postaus ehdotuksiakin saa laittaa :)

    VastaaPoista
  2. Jeeeeee mun ehdottama postaus :) !
    ps. limapurkka paras ♥

    VastaaPoista