sunnuntai 26. elokuuta 2012

Nautiskelua, lepoa, yhdessäoloa

Niin se viikonloppu on taas lähen tulkoon mennyt :)

Eilen ei kummosempia tapahtunut;
Ensin käyntiin aamulenkillä, jonka jälkeen tuli tosi pirteä olo :)
J käväisi sen jälkeen vielä pelaamassa tennistä kahden ystävänsä kanssa
ja sen ajan vietin aikaa ihanan kummityttöni Kiiran kanssa <3
Käytiin Kiiran kanssa laskemassa liukumäkea ja keinumassa,
josta tuollainen melkein 2 -vuotias pieni pirpana nauttii :)

Värjäsin myös hiukseni eilen.
Oli jo aika järkyttävän näköiset hiukset;
oon tainnut värjätä viimeksi joskus alkukesästä
ja voitte vaan kuvitella minkä näköiset mun hiukset oli:
mustat ja maantienharmaa/ruskea juurikasvu.

Hiusväriksi valitsin tällä kertaa tämän;

Eli Garnierin nutrisse mousse, väri musta :)
Tästä tuli mun ehdoton suosikki !
Oli helppo levittää itse mousse -koostumuksen takia.
SUOSITTELEN !


Tämä kuva vielä, en tiedä miten onnistuin tässä :D
Ovea koristaa nyt musta/sininen viiva..
En ole aikaseks vielä saanu putsattua tuota.


Tänään syötiin oikeen sunnuntai brunssi :)
prinssinakkeja, munaa, sämpylää, lisukkeet, kahvia, mehua... <3

Tämä kuva on kyllä eilen aamulta, mutta päätin lisätä tämän tähän väliin piristämään uudelleen mun sunnuntaita :) Taika<3

Sit vielä:
On tästä mun liikunnan lisäyksestä ja ruokavalion muutoksesta jotain hyötyä!
Olo on tosi paljon virkeämpi koko ajan ! :)
Näkyviä tuloksia odotellessa..

3 kommenttia:

  1. Ihana kuva Taikasta<3 mäki oon meinannu kokeilla tota moussea mut sit se ois hankalaa ku värjää vaa juurikasvun ni ei hyödytä mua :/ paitsi ehk toi tumma olis helppo värjätä tolla :)

    VastaaPoista
  2. Hävytön Taika :o ! :D ♥ ... Halusko Kiira taas kattoo pupujjaaaaa ? aw ! ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähänkö naurettiin ku tultiin sauhulta ja Taika pitää nallee haaravälistä kiinni :D ei halunnu :( kysyin kiiralta kyl et mihin hän haluais mennä, niin vastaus oli että "selliiin!" (Shell siis :D)

      Poista