maanantai 20. elokuuta 2012

yhtä päätösten tekoa !

Nyt mä sen päätin..
Ja päätin myös, että nyt tää pitää..
Yhdessä me J:n kanssa pystytään siihen oikeesti,
on pakko !

Nimittäin: LAIHDUTUSKUURI !

Olen kyllästynyt olemaan ylipainoinen,
se takarivin pulska tyttö.
Tiedän, että lonkka kivutkin helpottaa, kun saa lastia päältä pois.


Olen itse pirteämpi ja paremmin voiva, kun on normaalipainoinen.
Pienikin muutos tekee ihmeitä.

Tää kuullostaa ihan tältä "alan laihduttamaan maanantaina",
mutta nyt tästä alkaa elämän muutos. :)
AURINKOISELLA MIELELLÄ KOHTI TULEVAA!


Millaisilla tyyleillä te olette koittaneet laihduttaa/laihdutatte/laihdutitte?

Itse olen koittanut karppausta, mutta ei ole mun juttu.
Ketoosi oli todella kamala minulla, karppaus loppui siis viikon jälkeen aloituksesta.

Nyt aijon pienentää annoskokoja, syödä terveellisemmin, ei turhia mässyjä ja lisään liikuntaa.

Voisin vaikkapa tänne blogiin ilmoittaa saavutuksiani :)
(kunhan käyn ostamassa uudet patterit vaakaan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti