maanantai 29. lokakuuta 2012

Haaste.

Kiitos Riikka tästä :)


Elikkäs, 11 asiaa minusta :)

1. Elän avoliitossa. Tällä hetkellä asumme rivitalokaksiossa,
mutta remontoimme omakotitaloa <3 Muutamme sinne joulu-tammikuussa.

2. Vihaan tiskaamista, sen takia minulla on taloon vain yksi toive;
TISKIKONE!

3. Valmistun (tai ainaki mun pitäis..) toukokuussa lähihoitajaksi,
joka on "erikoistunut" lapsiin ja nuoriin.

4. En omista autoa, vaikka haluaisin. 

5. Pelkään myöhästyväni aina joka paikasta, vaikka niin harvoin tapahtuu.
esim. Työaikani alkoi kesällä 7.00, minulla oli matkaa
töihin 5min verran kävellen.. lähdin silti aina kotoa ennen 6.30..
Ihan vain siksi, koska pelkäsin myöhästyväni
.
6. Lempiruokani on niinkin yksinkertainen kuin makaroni ja jauheliha sekaisin.
Höysteenä raejuusto.

7. Tykästyn kappaleeseen ja kuuntelen sitä koko ajan ->
kunnes kyllästyn siihen, enkä halua kuulla koko kappaletta enää!

8. En juurikaan käytä alkoholia. Se ei yksinkertaisesti
sovi mulle.

9. Olen käynyt lähikuppilassa vain sen takia, että pääsisin pikkujouluihin.
epätoivosta?

10. Olen odottanut joulua jo kesäkuusta asti <3
11. Pelkään ylikaiken kaatumista. 


Sitten Riikan kysymykset :)

1. Milloin viimeksi teit jotain ensimmäisen kerran elämässäsi?
-kävin 4(?)viikkoa sitten zumbassa!
Ihan himo kivaa, harmi kun en ole päässyt vielä uudestaan.
Olen joutunut vaan sairastelemaan :(
2. Mikä sai sut viimeksi vuodattamaan ilonkyyneleitä?
- mmm... tää on paha. Olisko ollut sillon koulussa,
kun J ilmoitti minulle, että saimme talon :')
3. Kenelle kerrot ensimmäisenä, jos jotain on tapahtunut?
- Melko varmaan Taijalle ihan kaiken. :D 
J:lle kerron myös :)
4. Mitä tekisit jos saisit tietää että sulla on vain päivä elinaikaa?
- Viettäisin viimeisen päivän läheisteni kanssa.
En kuitenkaan kertoisi, että se on mun "viimeinen päivä".
Pitäisimme vain hauskaa, eikä mitään itkumarkkinoita.
Jäisi (luulisin ainakin?) hyvä muisto läheisille :)
5. Paras muistosi viime kesältä?
- äh... koko kesä vaan meni tasapaksusti eteenpäin?
Tää on kyllä paha ja täytyy sanoa, että en keksi.
6. Mikä pahoittaa mielesi?
- ilkeys ja nälviminen.
ja tietenkin haukkuminen!
7. Oletko tanssinut baarissa pöydällä?
- jos niin olen tehnyt, en ainakaan muista. :D
Tälläisessä tapahtumassa tarttee olla varmaan promillet aika kohdillaan?
8. Minkä biisin kuuntelit viimeksi?
Rihanna - diamonds <3
9. Onko sinulla esinettä jolla olisi eniten tunnearvoa?
- Ei varmaan mikään erityisesti,
mutta kaikki mitkä olen saanut lahjaksi läheisiltäni.
Varsinkin kaikki, jotka olen saanut äidiltäni. :D
En raaski heittää/antaa pois tavaraa, jonka olen saanut läheiseltäni.
10. kerro 3 luottovaatekappalettasi.
- oivoi..tää on paha... mmmm...
a) mustat legginsit ja villasukat !
b) Ginan topit (ne on pitkiä) ja päälle toinen paita
c) puman lökät ;) ne ei petä mua koskaan!<3 
                                    11. Missä vietät joulusi, ja millainen joulunne yleensä on?
- J:n kanssa pääosin ollaan, vielä ei tiedetä, ollaanko se meidän äidin luona
vai anoppilassa :) tai siis, kummankin tykönä ollaan,
toiselle menemme aamupuurolle ja muuten vain hengaillaan
ja toiseen paikkaan mennään syömään ja avaamaan lahjat <3
ja illalla taas toisen tykö hengailemaan.
Viime vuonna avasimme lahjat Anoppilassa.

Äidin tykönä "perusjoulu" on;
a) ainut päivä vuodessa, jolloin mulle tehdään riisipuuroa aamupalaksi<3
sen jälkeen otetaan kinkku uunista ja vähän "närpitään" makupaloja >:)
b) Äiti alkaa valmistella jouluruokaa.
Minä katson telkkaria, saatan auttaa äitiä.
Saatan myös käydä joulukirkossa.
c) Siskoni perheineen saapuvat paikalle. 
Aletaan lämmittämään joulusaunaa.
d) Seurustellaan ja odotetaan ruoan valmistumista.
Saatamme vanhemman isosiskoni kanssa "nyplätä" vähän lahjoja ja arvuutella missä paketissa on mitäkin.
e) aletaan syömään! Tässä vaiheessa saamme yleensä avata ensimmäisen
lahjamme. (Toki tähänkin tulee muutos Kiiran takia?...)
f) Syömisen jälkeen saa avata kaikki lahjat! <3
g) ihastellaan toistemme lahjoja ja juodaan kahvit.
:)


Mun kysymykset teille!

1. Jos saisit lottovoiton, mitä hankkisit/ostaisit ensimmäisenä?
2. Kenet voisit nostaa elämäsi tärkeimmäksi ihmiseksi?
3. Mikä ihan oikeasti haluaisit olla "isona" ? :)
4. Lähteekö aamusi käyntiin ilman kahvia?
5. Mikä on kaikkein hulluinta, mitä olet ikinä tehnyt?
6. Entäs mitä "hullua" haluaisit kokeilla? 
7. Jos kaverisi kuvailisi sinua, mitäköhän kolmea adjektiivia hän käyttäisi?
8. Entä sinä itse? Millä kolmella adjektiivilla kuvailisit itseäsi?
9. Mikä on suurin (ehkä jopa mahdoton?) haaveesi?
10. Oletko ollut kiltti vai vilkas lapsi?
11. Jos sinun olisi pakko syödä jotain seuraavista, minkä valitsisit? Perustele
a) Kastematoja
b) Heinäsirkkoja
c) Punatulkkuja
d) Rottia


Tähän haastan mukaan:
Anniina
Jenna
Jaana
Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti