maanantai 15. lokakuuta 2012

Minne maailma kuljettaa ja tuuli taivuttaa

10 vuotta sitten...
1. Olin 9 -vuotias, 3-luokalla
2. Kävelin todella huonosti ja ravasin lääkärissä -> kasvain -> leikkaus
3. Minua alettiin koulukiusata
4. Kävin Helsingissä/Vantaalla joka toinen vkl
5. Parhaat kaverini olivat Laura, Tiina ja Minna-Maija

5 vuotta sitten...
1. Aloin kärsiä murrosiästä
2. Aloin polttamaan tupakkaa
3. Join kaljaa lähes joka vkl
4. Ihastuin kaverini poikaystävään, jonka kanssa aloin itse seurustella joulukuussa (bitch!)
5. Parhaimmat ystäväni oli Ansku ja Sini

3 vuotta sitten...
1. Aloitin lähihoitajaopintoni
2. Sain paljon uusia kavereita
3. ...Samalla "unohdin" sähköpuolen kaverit
4. Vietin villiä sinkkuelämää !
5. Kulutin vielä aika paljon alkoholia

1 vuosi sitten...
1. Muutin J:n kanssa yhteiseen kotiin
2. Päätin "erikoitua" lapsiin ja nuoriin
3. Edelleen juhlin paljon...
4. Sain parhaimman tämänkin hetkisen ystäväni <3 ihk
5. en keksi....

kuluneena vuonna...
1. Olen tehnyt paljon sijaisuuksia päiväkodissa
2. Ostimme talon
3. Meille tuli Taika -haukku <3
4. Olen menettänyt opiskeluintoni
5. Olen yrittänyt laihduttaa

Eilen minä...
1. Heräsin jo kahdeksan aikaan
2. Oltiin talolla. Revin yläkerrasta lattian auki.
3. Vietin aikaa kummityttöni kanssa <3
4. ....ja siskoni kanssa
5. Menin nukkumaan ajoissa

Tänään minä...
1. Heräsin vasta puoli 11
2. olen ollut vain koneella koko aamupäivän ja juonut kahvia
3. Aijon mennä talolle hommiin
4. teen hernesoppaa suoraan purkista !
5. Ehkä halin vähän J:tä <3

Huomenna minä...
1. Vietän syysloman toista päivää
2. Menen Kirsin kanssa käymään loimaalla?
3. Menen zumbaan!
4. .... vietän siis vapaapäivän talolta !
5. datailen ja litkin kahvia...

Ylihuomenna minä...
1. vietän syysloman kolmatta päivää
2. Menen taas talolle
3. -
4. -
5. -

Vuoden päästä minä...
1. Asun omakotitalossa <3
2. Toivottavasti olen töissä
3. ...tai äitiyslomalla <3
4. Rapsuttelen Taikaa
5. ja halin J:tä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti