keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Ihan ekana,
mä nyt hehkutan tänne blogiin eilisestä zumbasta !
(jota olen tehnyt tänään koko päivän :D)

Mutta se oli aivan ihanaa!
Zumba vei mun sydämmen nyt ihan täysin
ja aijon mennä myös ensiviikolla !

Ohjaaja oli todella hyvä
ja musiikki ns. oikeanlaista.

Vaikkakin menin askelissa välillä sekaisin,
hikivalui naamaa pitkin
ja loppua kohden heittäydyin jo enemmän mukaan pyllyn heilutukseen.

Nyt en malttaisi odottaa ensi tiistaihin,
että pääsis taas. 
Toivottavasti viikko menee äkkiä! :)


Tänään tuli taas pieni paketti avonilta :)


Elikkäs:

spectra lash mascara,
itse sanon tätä insuliini ripsiväriksi :D
Alhaalta saa säädettyä määrää,
kuinka paljon haluaa lisää pituutta ripsiin ja tuuheutta.
Uskokaa tai älkää, mutta ero on huomattava!

Shower gel, todella ihanan tuoksuista :)

Foot works.
Tämä siksi, koska mun on jostain syystä menny jalkapohjat ihan karheaksi kesän aikana.
Josko tämä tulis ja pelastais mun ex - pehmeät jalat :(

Sekä kaksi punaista hiusklipsiä.

Paketista jäi puuttumaan yksi käsirasva,
mutta saan sen kuulemma seuraavassa tilauksessa.


Nyt jatkan zumba videoiden katselua, tälläinen pikapostaus taas :)

1 kommentti:

  1. Kuulostaa niin tutulta toi kun kattelee ihan innolla zumba videoita ja ettii niitä tunnilla soitettuja biisejä ja koittaa hetkuttaa kotonaki. :DD Mää ootan kans niin innolla tota mun torstaista zumbaa! Jos seki on ihan peestä, niin tuun kyl sinne sun zumbaas myös. :D

    VastaaPoista