keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Nyt on lupa kiukutella!

Annoin tosiaan itselleni luvan kiukutella...

Rupesin äsken maksamaan laskuja näin aamun ratoksi,
koska oletin tottakai,
että olen saanut kelasta opintotuen ja asumislisän sekä pankista opintolainani.
Mikä kummastus ja kiukutus,
kun huomasinkin,
että olen saanut vain opintotuen ja asumislisän! -.-
No, sain mä vuokran maksettua,
mutta entä noi muut laskut ?!

Ennen kun lähden kouluun, 
taidan lampsia tohon pankkiin TAAS JÄLLEEN KERRAN.

Kuinka vaikea se asia on järjestää niinkuin minulle on luvattu?

Viime vuonna jo sovittiin,
että saan tietyn summan joka kuun alussa,
mutta silloin mulle maksettiin välillä kolmenkin kuun lainat samalla kertaa.

Maksettaisi edes enemmän, eikä jätettäisi maksamatta! -.-

Toinen asia,
josta koen, että voin kiukutella!

Mun lääkärin piti tosiaan soittaa eilen klo 14-15 välillä,
että mitäs nyt tehdään,
kun allergiatesteissä ei ilmennyt mitään.

No tämä rouva päätti soittaa 12,
jolloin mun puhelin oli äänettömällä.

Mikä siinäkin on, 
että jos on sovittu niin,
että hän soittaa 14-15 välillä niin miksi hän soittaa 12?!??!?!

Sitten olisin sen ymmärtänyt,
jos oli soittanut uudestaan sovittuun aikaan,
mutta eih ! -.-

Nämä kaksi asiaa ei sovi yhtään siihen,
että olen todella ärsytys herkkä aamuisin.

Kohta käy helpommin,
että siirrän tilin toiseen konttoriin
ja menen yksityiselle -.-

(mulla ei ole nyt mitään kuvia, pieni rage tännekkin näin aamulla...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti