lauantai 6. lokakuuta 2012

vapaapäivän viettoa.

Tuli eilinen vapaapäivä vietettyä Marjon ja Kiiran kanssa :)
Lähdettiin aamupäivästä ajelemaan Raision myllyyn.

Eipä tullut mun kauhean paljon osteltua,
jotain pientä ja tarpeellista kuitenkin :) :

Paita H&M:stä, hinta 12,95 !

Vero Modan paita, hinta 11,95 !
En saanut millään tästä paidasta hyvää kuvaa :(

Lisäksi ite ostin vielä;
Leggingsit Gina Tricotista, 9,95.
ja
Ruuaksi söin kana-aurajuusto paninin, hintaa en muista, olisko juoman kanssa
ollut joku 11-12e?!

Nämät sain sitten siskoltani Marjolta myöhäiseksi nimpparilahjaksi :)
hintaa oli 5,95.

Kolmisen tuntia siellä myllyssä tuli kulutettua aikaa
ja olen tyytyväinen tähän reissuun.
Mä en oikeastikkaan kuluttanut paljoa rahaa!!! :)

Pieni shoppailija -Kiira väsähti kotiin tulo matkalla :)
Yhdessä kaupassa tämä shoppailija juoksi vain ympyrää ja huusi:
"kivaa hoppailla!"


Iloiseksi yllätykseksi huomasin, että:
farkut, jotka on ollut mulle ehkä turhan tiukatkin jo heti ostaessa,
jättää mulle jo ihan järkyttävät persepussit, polvipussit ja on muutenkin ihan löysät.
:)
Oi vitsi mä oon onnellinen :)


2 kommenttia:

  1. Mul on melkee samalaiset korvikset, ne on kivat! ;) ps. kivat paitulit :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi korvikset :) moon kans aatellu ostaa jostai ku noit on kans vaik kui pal erilaisii jossai glitteris ni sielt et siin on toi jänskä ketjujutska :)))))) ihana kiira<3

    VastaaPoista