torstai 20. syyskuuta 2012

50 asiaa minusta

1. Inhoan sitä, jos märän pyyhkeen vie vaatehuoneeseen,makkariin tai jättää sen mihin sattuu.
Märkä pyyhe kuuluu viedä takaisin OMAAN NAULAAN kylppäriin!

2. En ole oikeastaan edes koiraihminen. Pidän enemmän kissoista.

3. Olen oikeasti tosi ujo. Sitä ei kyllä uskoisi päälle päin, ainakaan ne,
jotka mut jo tuntee.

4. Tykkään tilata vaatteita, joita en edes välttämättä käytä.
Puolet jää lojumaan vaatehuoneeseen, ennen kun lahjoitan ne jollekkin.

5. Mulla on oikeestaan tosi paljon kenkiä...
silti ei muka yhtäkään..

6. En tykkää siivota kotona, kaikkien muiden luona tykkään kylläkin.
Varsinkin, jos on tositositosi likaista, että näkee oman tuloksensa.

7. Mun pitäis kohta olla "aikuinen", mutta henkisesti olen 13

8. En opi kirjoittamalla, olen käytännön ihminen.

9. Itken harvoin, mutta kun itken, itken kaikki asiat kerralla.

10. Yksi asia saa kuitenkin mut itkemään aina:
se, kun kummityttöni Kiira on jo niin iso, eikä pikkuvauva :D

11. Tykkäisin ihan kamalasti sisustaa, mutta rahani kuluu netistä tilattuihin vaatteisiin.

12. Mulla ei ole autoa, en ole ajanut paljoon autoa..
ja kohta pitäisi mennä jo kakkosvaiheeseen.

13. Olen lihonnut tämän hetkisen parisuhteeni aikana 15kg....................

14. Mulla on ihan kamala vauvakuume ! Ollut monta vuotta.

15. Ei, en käytä pillereitä. Sekös monia ihmetyttää..

16. Mulla on tosi vähän kavereita, mutta ne vähäiset on sitäkin rakkaampia <3

17. Olen "tarrautuva"

18. Tykkään kun juuston päälle laittaa kaakaojauhoa.

19. Olen huono vastaamaan puhelimeen.. siis jos vierasnumero soittaa,
pelkään, että se on kuitenkin joku hullutappaja

20. En uskalla katsoa pimeällä ikkunasta ulos

21. Olen todella vainoharhainen.

22. En ole IKINÄ lukenut yhtäkään kirjaa kannesta kanteen

23. Meillä on todella ruma keittiö! yök!

24. Jään aina välillä koukkuun facebook peleihin..
Tällä hetkellä buggleen

25. Olen oikeasti tosi ärsyttävä.

26. Saan helposti muut ihmiset nauramaan.

27. Omaan turhan vahvat mielipiteet

28. ja olen itsepäinen

29. sekä tossun alla

30. Inhoan herätä aamulla kello 6, vain sen takia, että käytän koiran pissalla.

31. Ärsyttävää on se, jos wc paperi loppuu, eikä voi heittää tyhjää rullaa roskikseen !
Vaan jätetään se joko telineeseen tai lattialle

32. Onko oikeasti vaikeaa putsata ne omat paskat pois wc pytystä?
Se on todella ällöttävää! HARJA KÄTEEN JOS PASKOTTE MUN WCSSÄ!

33. En muista juuri mitään, minun ja J:n alkuajoista.

34. En ole ollut kännissä pitkään pitkään aikaan.
Ennen olin alkoholin suurkuluttaja, nyt lähes raitis

35. Olen polttanut tupakkaa 7lk saakka

36. Pilveä olen polttanut kerran.. 
Kännissä ja mulle väitettiin sen olevan tavallinen sätkä..

37. Mua ei häiritse kasvava tiskivuori yhtään..
kuhan en itse joudu tiskaamaan niitä!

38. Mulla on atooppinen iho

39. Sekä laktoosivaivaa

40. allerginen siitepölylle ja nikkelille, viikon päästä selviää lisää.

41. leikattu kasvain, 50/50, että se tulee uudestaan

42. Innostun turhan helposti uusista asioista, esim. talo

43. En tykkää olla joka päivä vain kotona,
mutta silti sitä teen...
Sekös vasta ärsyttää!

44. Mun puolet naapureista on ulkomaalaisia kunnankasvatteja...
Maksakaa munki asuminen !

45. Meidän ohi ajaa päivässä n. 30kertaa yksi ja sama mopo.
Tekisi mieli asentaa pimeällä piikkimatto, että olisi pärisemättä edes päivän.

46. Mulla on äitin tykö matkaa alle 200m..
Mitenni äitintyttö?!

47. Siskot on mun elämä <3
Vaikka ne onkin välillä ihan tyhmiä !

48. Olin vahinko

49. Odotan joulua ! olen odottanut heinäkuusta asti.
Olen niin jouluihminen !

50. Suoristan joka päivä hiukset, vaikkei ne näytäkkään siltä enään koulupäivän jälkeen.





Huh huh mikä urakka :D välillä meinas iskeä epätoivo keksimisessä.

6 kommenttia:

  1. Hei oon niin meinannu tehä tämmösen samanlaisen! :D Nyt tuli inspis, ja taidanki ruveta pakertaan..

    VastaaPoista
  2. Hihi, tää oli ihana :)
    Ja hauska, nauroin :D
    Josko itsekin saisin aikaseks tämmöse :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotin jo torstaina sulta postausta mut ei oo viel näkyny !!

      Poista
  3. Tää oli kyllä hauska. :D

    26. Saan helposti muut ihmiset nauramaan.
    - Totta! :D

    VastaaPoista
  4. haaha :D niin totta kaikki paitti et oot ärsyttävä <3 mitäs jos toteutetaa toi 45 xD Mopot kumoon.!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mä ehkä vähän oon :D ainaki joittenki mielestä.

      Poista