keskiviikko 19. syyskuuta 2012

happyhappyhappy !

Ajattelin tulla tännekkin hehkuttamaan!
Mä pääsen vihdoinkin allergiatesteihin 
tän mun silmäni takia.
Lisäksi sain reseptin protopic -rasvaan
(ja se on ihan helvetin kallista)

Jos allergiatesteistä ei ilmene mitään,
saan lähetteen TYKS:iin ihotautilääkärille.

Oon niin onnellinen,
kun vihdoinkin otetaan selvää mikä mun silmää vaivaa :)

Edellisviikkoiset verikokeet olivat ns. "turhat";
oltiin otettu vain koiranhilse ja vasta-aine (joku suuntaa antava arvo,
joka kertoo jos joku perus juttu tuottaisi allergiaa?!?!?!)
olivat molemmat negatiivisia.

Ensi viikon torstaina sitten piikitetään kädet täyteen 
ja testaillaan :)


Me käytiin tänään J:n kanssa katsomassa omakotitaloa.
Vähän syrjemässä tästä kylältä.
Kolme kerroksinen :)
Hinta on halpa ja alemmas tarjoamisen varaa on,
Taloon pitää tehdä täysremontti.
Peltikatto on muutaman vuoden vanha,
melkeimpä ainut asia mitä ei tartte rempata :)
Piha on ihan yhtä viidakkoa.

Katsotaan nyt,
että tehdäänkö tarjous.
Laskemista ja miettimistä.

2 kommenttia:

  1. Hyvä, että jotain tapahtuu sen allergian kanssa. Ite oon käynyt noissa testeissä kun laitetaan käsitäyteen pistoksia. Se ei oo kivaa, jos pelkää kuollakseen monen piikin laittoa yhtäaika. Mutta se on kiva seurailla, nouseeko paakkuja. :D

    Ja hei, haluan sitten kuulla, että ootteko ostamassa sen talon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmotan heti sulle jos me päätetään ostaa se :)

      Poista