maanantai 3. syyskuuta 2012

pientä sisustusta ja lääkärissä istumista

Siinä se maanantai meni,
aamu ei alkanut ihan mukavissa merkeissä:

Mun oli aamulla taas silmä ihan turvonnut
ja kutiseva.

Mä oon saanu tarpeekseni jo tästä silmästä,
tää on tosiaan vaivannu viime vuoden heinäkuusta asti..
Eka kämppä oli homeessa ja se laukaisi mun silmä vaivat.

Koulu olis alkanu 10:ltä,
joten lähin sitten kahdeksan bussilla kotoota,
kun ajattelin että kyllä mä kouluun ihan hyvin kerkiän...
Olinhan mä sentään 11:sta koulussa.

Ensin odottelin melkein 30min ajanvaraukseen,
lääkäri ajan sain varttia vaille kymmeneksi,
mutta lääkärikin oli sen 25min myöhässä.
Antibiootti silmätippoja se mulle määräs ja käski mennä verikokeille,
että katotaan jos joku allergia saa mun silmän turpoamaan.
Taikaa se epäili, mokoma.

Tältä mun silmä näyttää tänä aamuna.
Ja valehtelematta, tää on jo oikeesti hyvä verrattuna eiliseen !

Oftan akvakol 5mg/ml.
1 tippa 4 kertaa päivässä ja 5 päivän ajan.
Nää tipat on ihan järkyttäviä !
Se maku tulee suuhun melkein heti!
Ja maku on niin kamala, etten edes osaa kertoa kuinka kamala.
Cetiriziniä ostin myös, auttaa jos silmä alkaa kutisemaan kamalasti.

Toivottavasti nyt näillä menis ohi ja paranis.


Eilen ehdin hakemaan myös pientä sisustusjuttuja :)
Uutta väriä ja piristi kummasti, mitään suurta en kuitenkaan tehnyt.

Eli sohville uudet huovat :)
Jysk 3€/kpl
Eli näihinkin meni vain 6€ :)

Kaksi turkoosia pöytätablettia, lasipurkki, kynttilä ja koristehiekkaa.
Nämä ostin Tiimarista :)
Tabletit oli 3€/kpl
lasipurkki 7€
kynttilä 4€ 
ja
koristehiekka 4€ (tai 5..)

Näistä uusi on vain tuo pullo,
mutta tuli järjesteltyä hylly uusiks :)
Pullo Jyskistä 3€ :)
oksat hain iltasauhulla piha puusta.
(Kuvissa on molempien siskonlapset.
vas -> oik
Krista, Essi, Roni ja Kiira)


Ei mulla ihan hulluntavalla mennyt rahaa näihin ja muutti olkkarin jo ihan täysin :)
Tyynynpäälliset, verhot ja matto tarttis vaihtaa..
Matto odottaa varastossa pesemistä 
ja muut tarttis viel ettiä jostain käsiini :)

Jos tiedät, missä on beigen värisiä verhoja tai tyynynpäällisiä, vinkkaa mulle !

Tuli Taijan kanssa vähän nettishoppailtua koulun jälkeen :D

7 paria varrettomia sukkia :)
7,95€

Paita, jota oon ettinyt kauan !
9,95€

Kasa korviksia.
4,95€


Nyt täytyy ruveta valmistautumaan kouluun :)
Hyvää tiistaita kaikille !


1 kommentti:

  1. ÄÄ mulla tuli nyt kauhea ikävä ja kaipuu tota paitaa kohtaan.. huoh! Se värjöttelee jossain pimeässä ja kylmässä hallissa vaikka se vois olla jo mun lämpimässä ja sekasorron vallanneessa vaatekaapissa.. ps. mulla on tylsää ;) rakkain terveisin katulamppusi

    VastaaPoista