sunnuntai 30. syyskuuta 2012

gangnam style, op op op !

Ihanaa,
oon saanu mun liikuntaintohimoni takaisin !
ehkä tää alkaa tästä taas luistamaan :)

Nyt olen käynyt monena päivänä peräkkäin lenkillä
ja eilen kävin pariin otteeseenkin.

Syy miksi tulin tekemään postauksen
on se,
että pakko hehkuttaa;
MÄ MENEN TIISTAINA ZUMBAAN!

tässä ihan lähikylässä alkaa olemaan joka tiistai zumba
ja nyt on pakko mennä kokeilemaan, 
josko siitä tulis se mun juttu :)


Saa nähä pysyyks yhtään mukana :D
Täytynee tulla tekemään postaus taas,
kun on tullut käytyä kokeilemassa :)


Kohta täytyy taas lähteä kouluun päin 
ja aloittaa uusi kouluviikko.
Viikonloppu tossa meni,
mitään ei tehty ja olin aika pahalla päälläkin.. :D

Lisäksi, meidän Taika neidillä alkoi juoksut viime viikolla.
Mä en yhtään tykkää vaihdella noita housuja :( yäk!
Mutta parempihan se on, että on housut,
ennenkuin kämppä olisi täynnä verta.


Ja vielä teille lukijoille:
Omakoti -postaus vai päiväni kuvina -postaus?
:)

Lyhyt postaus, täytyy kohta lähteä kouluun :)

4 kommenttia:

  1. Woooh, mullakin tänään zumba ja alkaa toinenki zumba torstaisin! :) Mää alotin alkoholilakon. :D Kumpa mäkin saisin kunnon inspiksen... Mut hei kivoja zumbalointi tunteja! :)) Toivottavasti siel on kivoja meneviä biisejä, toisin ku täs mein maanantaisessa.. :( Melkein sen takii inspikset minimissä sinne mennessä, kun ei oo kunnon hetkutus musaa. Torstaisesta zumbasta odotukset korkeella, haha :D Nähään koulussa, heihei <3

    VastaaPoista
  2. Mun piti alottaa ohjatut zumbatunnit täällä, mut kun kaveri tuli ensimmäiseltä tunnilta, niin sanoi ettei siellä ollu sellasta suullista ohjausta, mitä vois olettaa olevan aloittelijoille... Mä en ainakaan taida pysyä perässä ilman selostusta. :D Taitais olla aerobic enemmän se mun juttu sit. Onneks multa löytyy wiiltä zumba, niin pääsen omalta kotisohvalta aina treenaa. Jotenki se motivaatio on vaa nii nolla ku ei oo mitään auktoriteettia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi, mäki haluisin ton wii zumban :P mut juu, saas nähdä et millasta se zumba nyt sit olis :p

      Poista
  3. Vähän kivaa! Mäki tahon jonnekki ohjattuu jumppatanssitms-juttuun :(
    Nyt ku on tankotanssiki tauolla, byhyy.
    3

    VastaaPoista